Zeliha

Zeliha
@Zelikaaf
Kalite insanın ruhundadır, yaşam şartlarında veya hayat koşullarında değil... ;)
"Geçmişe takılı kalmaktan kurtulmak istiyorsan hayatına devam etmelisin."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kimi adamlar derler ki: "Aşk, insanı güzelleştirir "miş. Orasını bilmem ; ama iş güzelleştiriyor.
"Zenginler olmasaydı ,demiş , fakirlerin hali daha kötü olurdu."
Hiç sevilmemiş olmak mı , yoksa sevilip kaybetmek mi hangisi daha kötü olabilir ?
"Her nefis ölümü tadacaktır. Yaptıklarınızın karşılığı ancak kıyâmet günü tastamam verilecektir. Kim cehennemden uzaklaştırılıp cennete konulursa, gerçekten o kurtuluşa ermiştir. İyi bilin ki, bu dünya hayatı, aldatıcı bir faydadan başka bir şey değildir."