Ayy yarıda bırakmamak için kendimi o kadar zorladım ki...... bilmiyorum belki yaşımdan dolayı pek keyif alamamısımdır. çoğu yeri zihnimde canlandıramadım bile
Bu kitabı okurken sadece ben mi sıkıldım ? Hiç bende merak uyandırmadı acaba bi sonraki sayfada neler olacak diye. Belki beklentim çok yüksek olduğu için hayal kırıklığına uğradım bilmiyorum.