"Kendine geri dönmek ne kadar acıdır.
Ömrünü onu başkalarında arayarak geçirdikten sonra,
Çünkü bazı gidişler bizden insanları çalmaz,
Bizi kendimizden çalar.
Sonra bunu çok geç fark ederiz:
Hayattaki en uzun yolun, kalpten kalbe giden yol olduğunu..."