Sevgili Dost,
Sonunda posta kutusuna bir mektup geldi. Soruyor :" Korkmak çaresizlikten mi?", "Çaresizlik yalnızlıktan mı?", Başlangıç mı güzel, son mu? "
Sevgili Dost,
Yağmur korkuyu, çaresizliği ve yalnızlığı süpürüyor evimizden. Rahmet! Toprak kokusu geliyor pemceremizden. Başlangıç topraktı, son da toprak. Üzülme güzel son, güzel başlangıçların olacak.