Yaklaşık 20 gündür et yememek konusunda bir karar aldım. Kararı aldığımdan beri etsiz bir ev yemeği yok bizde. Sanırım bizimkiler bana inat bundan sonra kahvaltıda bile et yiyecekler.
Yaklaşık 20 gündür et yememek konusunda bir karar aldım. Kararı aldığımdan beri etsiz bir ev yemeği yok bizde. Sanırım bizimkiler bana inat bundan sonra kahvaltıda bile et yiyecekler.
Yaklaşık 20 gündür et yememek konusunda bir karar aldım. Kararı aldığımdan beri etsiz bir ev yemeği yok bizde. Sanırım bizimkiler bana inat bundan sonra kahvaltıda bile et yiyecekler.