D.

Ölüm adil bir yargılanmanın ilk duruşmasıdır...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hüzün ve acı bir annenin bakışlarına kadar indiyse onun kat kat fazlasını yaşıyor demektir.
Çokça hayat bir de ölüm!
Ağlamadım...
Yürüyordum. Ağlayabilseydim bazı şeylerin düzelebileceğini düşünürdüm. Ağlamadım. Korktum sadece.
Paramparçayım!
Konuştuğum birçok şeyi iş olsun diye konuşuyorum. Başka yerlerdeyim aslında. Paramparçayım. İyi değilim. Hiçbir şeyim olmadığını söylerken doğru söylemiyorum. Aslında iyi değilim.