O halde nasıl biri olmalı? Ah ama işin can alıcı noktası da bu. İyi bir kalbe, erdeme ve akla sahip olmalı. İşte gereken şey bu. İşte asıl saygın olan, bir insanı öne çıkaran, bir başkasından üstün kılan şey bu.
Seneca'nın öfke üzerine yazdığı eserini okumadınız mı? Bir insanı vahşi bir yaratığa dönüştüren bu duygudan daha aşağılık, daha utanç verici olanı var mı? Hareketlerimize yön veren unsur mantık ve akıl olmamalı mı?