Zesme

Hayatın bir yol olduğunu düşünüyorum hep, ömrümüz de bir yolculuk. Bu yolculuk süresince, karşımıza sayısız insanlar çıkacak. Bunların bir kısmı bizim için kurt olurken, bir kısmı da yurt olacak. Yolun başında çok anlamayabilirsin kimin kurt kiminse yurt olduğunu. Ama yol sana hep ipucu verecek ve ilerledikçe bu konuda daha seçici olacaksın. Ama insanlar garip, bazen kendisine zarar veren insanları tercih ederken bazen iyi insanlara çok değer vermiyor ve sanki onlar her daim hayatında olacakmış gibi ihmalkar davranabiliyor. Ama yol uzun, sağlam yol arkadaşlarının olması bu yolun senin için anlamlı ve keyifli geçmesi çok önemli.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Zesme

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
2024 15. kitabı
Beyhan Budak
8.6/10 · 12,9bin okunma
Depresyon her zaman şöyle görünmez; 😿🥺😭🥺🤧😣 Bazen böyle de görünebilir:☺️😊🙂😃😄😂 Ama benimki genel olarak böyle görünüyor: 😡😤😠😮‍💨🤬
Yatağım duvarın yanında olunca daha güvende hissettiriyor(bir tarafı tamamen kapalı yaa) ve daha güzel uyuyorum neden bunu daha önce fark etmedim benn
Zihnim çok yorgun.