Bak dostum, diye lafa girdim; Ben seninle ilgili şahit olduğum olayları kendi zihnimdeki karanlıklarda sakladım ve seni asla yargılamadım. Neden biliyor musun?
Çünkü ben herkesi olduğu gibi kabul etmeyi küçük yaşlarda öğrendim. İnsanları değiştirmeye asla çalışmadım ve daha onları tanıdığım anda onlarla ilgili bir karar verdim.
Ne kararı? diye sordu.
Kimilerini hayatıma aldım bazılarını da almak istemedim; çünkü onlar benim hayatıma uygun bir ruha sahip değildiler. İnsan kendi hayatıyla ilgili bir karar verir, bunu anlıyor musun?
Hayat boyunca senin karşına insanlar çıkar ve sen seçimin yaparsın, hiçbirini hayatına almak zorunda değilsindir ancak bazılarını gerçekte istemesen bile hayatına alırsın. İşte sen de bunlardan birisin...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
+Bana ne kadar güzel akıl veriyorsun ya, hakikaten seni hayranlıkla izliyorum ve dinliyorum.
-Ben sana akıl vermiyorum sadece gördüklerimi söylüyorum, eğer acı gerçekler senin canını yakıyorsa ben ne yapabilirim?
Bence sen kendi hayatını yoluna koyamadığın için etrafındaki herkesi sorumlu ilan ediyorsun ve suçu kendin dışındaki her insanda arıyorsun. Önce kendine bakmalısın, acaba ben nerede yanlış yapıyorum diye düşünmeyi hiç denedin mi bilmiyorum.
Şuna inanıyorum ki insan ilişkileri her zaman bir denge üzerine kuruludur ve genellikle bir taraf daha üstündür. Baskın taraf ilişkiyi yönlendirir ve diğerinin hayatında etkili olur, zayıf taraf kimi zaman baskınmış gibi görünse de aslında kimin kimi domine ettiğini ikisi de içten içe hisseder ve bilirler..