Dazai, “İnsanlığımı Yitirirken”de kendisine, ailesine, ilişkili olduğu insanlara ve en sonunda okura olup biteni bütün açıklığıyla sunuyor. Bu arada hem yazınsal gösterge hem de bir nevi vedalaşma selamı vermeyi ihmal etmiyor.
her dilde okumasinin keyifli olacagina inandigim eser. sabahattin ali'nin kendisini de dediği gibi onun en iyisi değil ama en naif kitabıdır. Sakin okunmalı.