Ben Müslümanım. Dinim İslâm, Allah'a inanıyorum, Allah'ın elçisi olan Hz. Muhammede inanıyorum, tüm insanlığın kardeşliğine inanıyorum, fakat bizim insanımızla kardeşliğe hazır olmayanlarla kardeş olduğumuza inanmıyorum.
Amerika doğumluyum, ama ben bir Amerikalı değilim. Kendi özgür irademle oraya gitmedim. Şayet bir Amerikalı olsaydım hiçbir problem olmazdı; yasaya, insan haklarına ya da başka herhangi bir şeye ihtiyaç olmazdı. Yalnızca, gerçekle olduğu gibi yüzleşmeye çalışıyorum ve bu toplantıya Amerika'nın ve Amerikancılığın bir kurbanı olarak, demokrasinin bir kurbanı olarak, kendi ülkesinde dönen kirli dolapları düzeltemediği halde kendisini diğer insanlara ülkelerini nasıl yöneteceğini gösterebilecek yeterlilikte gören, dünyanın her tarafında hüküm süren ikiyüzlü sistemin kurbanlarından biri olarak katılıyorum.