Kitabın nasıl bu kadar sevildiğini anlayamadım. İlk birkaç sayfa dışındaki sayfaları okurken zihnimde sürekli "langidi langidi lak lak samsak döveci" şarkısı döndü durdu. Oradan oraya atlıyor, rüzgar ne yönden eserse birbiri ardına eklemiş yazar. Bir akış yoktu. Tavsiyeler üzerine aldığım bir kitap olmasa ilk 30 sayfa içinde bırakırdım. Sonraki 15 sayfayı bir şeylere bağlayacak yazar diye okudum ve bıraktım. Kitabı yarım bırakınca mutlu oldum ki genellikle pişman olurum başladığım kitapları bitiremeyince.