Çirkin olanlar yoruma bir nokta dahi olsun bırakabilirler mi ?!Sayımızı bilelim . ..Güzellerin saltanatını yıkmaya geliyoruz . . .. (ama harbiden çirkin olacak. ..güzel birisi gelmesin . ..)
Çirkin olanlar yoruma bir nokta dahi olsun bırakabilirler mi ?!Sayımızı bilelim . ..Güzellerin saltanatını yıkmaya geliyoruz . . .. (ama harbiden çirkin olacak. ..güzel birisi gelmesin . ..)
Çirkin olanlar yoruma bir nokta dahi olsun bırakabilirler mi ?!Sayımızı bilelim . ..Güzellerin saltanatını yıkmaya geliyoruz . . .. (ama harbiden çirkin olacak. ..güzel birisi gelmesin . ..)
Çirkin olanlar yoruma bir nokta dahi olsun bırakabilirler mi ?!Sayımızı bilelim . ..Güzellerin saltanatını yıkmaya geliyoruz . . .. (ama harbiden çirkin olacak. ..güzel birisi gelmesin . ..)
Çirkin olanlar yoruma bir nokta dahi olsun bırakabilirler mi ?!Sayımızı bilelim . ..Güzellerin saltanatını yıkmaya geliyoruz . . .. (ama harbiden çirkin olacak. ..güzel birisi gelmesin . ..)