Bu dünyada inandığım bir tek şey varsa, O da bir insanın başka bir insanın hayatına karışma hakkı olmadığıdır. İnsan dilediğini, istediğini yapmalı. Evet, belki bir insan başkasına yardım eder, ama ne yapması gerektiğini söyleyemez.
Baba,"ne diye korkuyor yani?" dedi. "Galiba yaşamaktan hiç tat aldığı yok..."
"Oysa büyükbaba ölümden korkmazdı. Büyük babanın en çok eğlendiği zaman, en çok ölüme yaklaştığı zamanlardı."