"Adalet bu," dedi ressam en sonunda.
"Evet gerçekten de anlamaya başladım,"diye karşılık verdi K. "İşte şu,gözlerin etrafındaki sargı,şu da terazi.Ama topuklarinda kanatlar var sanki,ya da koşuyor mu?"
"Evet," dedi ressam. "Sipariş üzerine böyle çalıştım.Gerçekten de hem Adaleti hem de Zaferi simgelemesi gerekiyor."
"Zor bir bileşim," dedi K. gülümseyerek.Adaletin hareket etmemesi gerekiyor,aksi halde terazi sallanır ve doğru ölçemez."