Kutsaldır benim için 'RUH'... Fiyatı yoktur ama değeri vardır. Bazıları için durum her ne kadar tam tersi olsa da... Bu yüzden inanmam reenkarnasyona. Zira kutsal ise bu kadar değerli ve önemli ise nasıl bu beden senin o beden benim diye gezebilir ki ? Ama ne fark eder ki bazıları için? Söylesene bana ne kadara sattın ruhunu? Bir ev alınabilir inşallah sattığın miktara ya da dizel bir araba? Söylesene değdi mi ruhunu satmana ? Ruhun olmasa neyini satacaktın söylesene ? Benim için beden de ruh da dünyada kendine birer parça bulmalı bulabilmeli... Öbür dünyada da birer parçaları olacak çünkü... Ama senin parçan eksik kalacak, çünkü sen sattın ruhunu, çünkü sen öbür dünyanı 'hiç' ettin. Bana ne düşer biliyor musun? Hayırlı olsun eksik parçan, hayırlı olsan tamamlanamayacak parçan...
Kitabı okurken çok ağladım... Normalde bu tarz kitapların kurgusu - duygusu iyi verilmiyor ama yazar bunu başarmış. "Arya" karakterinin iç dünyası çok iyi yansıtılmış, yaşadığı kaybın sarsıntısı, üzerinde bıraktığı etki çok iyi anlatılmış ve samimi anlatılmış. "Ulaş" karakteri ise ismiyle ironik bir şekilde ulaşılmaz bir karakter. Ne kendisine ne de kalbine... Ama 'kız çocuğu' onun kalbine ulaşıyor ve her şey bambaşka bir yola doğru evriliyor. Kitap akıcı ve kendini okutan bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim. Ben keyif aldım dilerim okuyan herkes keyif alır.