> Güçlü insanlar her şeyde kazananlar değil,
Düştüklerinde kalkabilenlerdir... <
Düştüğümde kalkmamı, kimseden yardım beklemeden kendime yetebileceğimi anlamamı sağlayan kahramanlara sevgiyle... #zeyna #rei
" Annem arkalarına mesajlar yazmış ama zihnim şu anda onları okuyamayacak kadar bulanık. Zaten ne dediğini biliyorum.
Annem beni sevdiğini, özlediğini ve babamla İskoçya' da harika bir noel geçirmemizi umduğunu söylüyordur.
Söylemediği tek şey ise ' Keşke burada olsaydın. '
Yani insanların yurt dışından gönderdikleri mektuplarda söylemesi gereken şey.
Elbette aslında farklı bir kıtada yaşadıkları ve sizden kurtulduklarına memnun olmadıkları sürece..."
" Her gece uzanıp tavana bakıyorum, tekrar kalkma vakti gelene kadar uyanık bekliyorum.
Beynim kapanmıyor ama düzgün de açılmıyor.
Sanki kozasının içine sıkışmış ve kelebeğe dönüşemeyen bir tırtılım..."