> Güçlü insanlar her şeyde kazananlar değil,
Düştüklerinde kalkabilenlerdir... <
Düştüğümde kalkmamı, kimseden yardım beklemeden kendime yetebileceğimi anlamamı sağlayan kahramanlara sevgiyle... #zeyna #rei
" Benimle hayat asla mükemmel olmayacak ama elimden geleni yapıyorum. Artık bozuk olmadığımı biliyorum ve düzeltilmeme gerek yok. Farklı olabilirim ve tıpkı reçel, krem şanti ve fıstık ezmesinin birlikteliği gibi göze ilk başta biraz tuhaf görünebilirim. Ancak denemeye hevesi olan herkes benim Sandviç Adam Spesiyallerimi seviyor.
Ve biliyorum ki bana bir şans verebilirlerse, benden de bir o kadar hoşlandıklarını fark edecekler... "
" Zaten kendimi şimdiden kazanmış gibi hissediyorum. Elin ve ben savaşta güçlerimizi birleştirdik ve ödül olarak doğru düzgün bir aile kazandık. Bu, neredeyse gezegendeki tüm bilim yarışmalarını kazanmaktan daha iyi bir şey..."
"Herkes benim Mükemmel Prenses olmadığımı ve korkunç şeyler yaptığımı öğrenmişti.
Ve gerçekten tuhaf olan şey neydi biliyor musunuz? Bu, dünyanın sonu değildi. "