> Güçlü insanlar her şeyde kazananlar değil,
Düştüklerinde kalkabilenlerdir... <
Düştüğümde kalkmamı, kimseden yardım beklemeden kendime yetebileceğimi anlamamı sağlayan kahramanlara sevgiyle... #zeyna #rei
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...' Prens Aldrik, ' diye başladı. 'Bana çok zeki olduğunu söyledi. Bir çıraktan beklenmeyecek kadar akıllıymışsın.'
Vhalla soğuk bir şekilde, 'Bu tam da onun söyleyeceği bir şey, hakaret içine gizlenmiş bir iltifat, ' dedi. "
"Prens yüzünde tüm duyularını gizleyen taş bir maskeyle yargılayıcı bakışlarını ona indirdi. Tane tane, 'orada kal' dedi. 'Ait olduğun gibi yerde kal. Kanatlar verip uçma fırsatı tanıdığım halde hala toprakta oturmakta ısrar eden zavallı küçük bir solucandan başka bir şey değilsin.' "