İdil Erarslan

İdil Erarslan
@Zeyna_Alice
10/10
·296 syf.··
2025 16. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 23 Nisan 2025 15:20
Size birşey diyeyim mi. Kitabı sabah bitirdim ve şuan aşırı kötü haldeyim. Yani keşke bitmeseydi diyorum, o kadar güzeldi kiii. Muhtemelen seride en sevdiğim kitap olacak, bakıcaz. Full Nova ve Daren'ı anlatıyordu. Dünyada oldukları için de ayrı eğlenceliydi. Beraber sinemaya gittiler, yürüyüş yaptılar ve dahası. Kim Ateş Lorduyla sinemaya gidip korku filmi izlemek istemez ki kdkdkskdkkskd
Ejderha ve YıldızN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,284 okunma
İdil Erarslan isimli okura yanıt verildi
İdil Erarslan
@Sila_BlackMalfoy timam çok teşekkür ederimmm🤍
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bedava olmasa da terapi
10/10
·296 syf.··
Beğendi
·
2024 54. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 01 Mayıs 2024 13:00
"Doğruluk mu cesaret mi?" diye sordu birdenbire. "Cesaret," diye mırıldandım. "Sarılsana bana." Uzun bir bekleyişin ardından bu ikiliye tekrar kavuştuğum için inanılmaz mutluyum. Kitabın daha ilk sayfasını okurken ait olduğum bir yere geri dönüyormuş gibi hissettim. Serinin içindeki bazı benzetmeler ve cümleler beni inanılmaz rahatsız ettiği için buraya girdiğim puanlar hep 9 ama bu seri benim kalbimde 10/10 bir seri. 2. kitaptan sonra 3. kitaptan önce okunması gereken bu kitapta Nova ve Daren'in dünyada geçirmek zorunda kaldıkları günleri nasıl değerlendirdiklerini okuyoruz, yani 300 sayfa boyunca Darenova okuyoruz, terapi gibi geldi bana gerçekten, ihtiyacım olan şey bu kitapmış. Okurken o kadar çok sırıttım ki yanaklarım ağrıdı o derece güzeldi. Kim ne derse desin ben Daren'ciyim. Arın'ı pek sevmiyorum ve Arın ile Nova'yı shipleyenleri anlayamıyorum. Arın ve Nova arasında özel bir bağ var ama bu aşk değil, sevgi değil ve Arın Nova'ya göre biri değil. Nova deli dolu bir insan ve Arın onu kısıtlamaya çalıştı, defalarca kere. Ben onların Lord-Varis bağını bile okumaya dayanamıyorum o derece sinir oluyorum Arın'a. Ve kitabı okurken şunu fark ettim, ben seriden çok Daren'i seviyormuşum gjhdgsjdh arkadaşım inanılmaz laf atıyor bana bu konuda. "Daren salak," diyor başka bir şey demiyor. Böyle düşünen çok fazla insan var ama dediğim gibi ben Daren'den razıyım :) Sırada 3. kitap var, beni mahvedeceğini biliyorum 3. kitabın ama 4. yü beklemeden okuyacağım artık sabrım kalmadı. Seriyi öneriyorum, lütfen lütfen okuyun. "Kaç yaşındasın sen?" Neredeyse kahkaha attı. "Elemental'da kaç yaşındasın diye sormayız, ne kadar yaşadın diye sorarız. Hayatta olduğun yıllar değil yaşadığını hissettiğin anlar önemlidir." "Ne kadar yaşadın, Daren?" "Ne zaman doğdun, Nova?"
HGOİ
Ejderha ve YıldızN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,284 okunma
İdil Erarslan isimli okura yanıt verildi
İdil Erarslan
Rümeysa BALÇIN çok teşekkür ederimmm🤍
Bedava olmasa da terapi
10/10
·296 syf.··
Beğendi
·
2024 54. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 01 Mayıs 2024 13:00
"Doğruluk mu cesaret mi?" diye sordu birdenbire. "Cesaret," diye mırıldandım. "Sarılsana bana." Uzun bir bekleyişin ardından bu ikiliye tekrar kavuştuğum için inanılmaz mutluyum. Kitabın daha ilk sayfasını okurken ait olduğum bir yere geri dönüyormuş gibi hissettim. Serinin içindeki bazı benzetmeler ve cümleler beni inanılmaz rahatsız ettiği için buraya girdiğim puanlar hep 9 ama bu seri benim kalbimde 10/10 bir seri. 2. kitaptan sonra 3. kitaptan önce okunması gereken bu kitapta Nova ve Daren'in dünyada geçirmek zorunda kaldıkları günleri nasıl değerlendirdiklerini okuyoruz, yani 300 sayfa boyunca Darenova okuyoruz, terapi gibi geldi bana gerçekten, ihtiyacım olan şey bu kitapmış. Okurken o kadar çok sırıttım ki yanaklarım ağrıdı o derece güzeldi. Kim ne derse desin ben Daren'ciyim. Arın'ı pek sevmiyorum ve Arın ile Nova'yı shipleyenleri anlayamıyorum. Arın ve Nova arasında özel bir bağ var ama bu aşk değil, sevgi değil ve Arın Nova'ya göre biri değil. Nova deli dolu bir insan ve Arın onu kısıtlamaya çalıştı, defalarca kere. Ben onların Lord-Varis bağını bile okumaya dayanamıyorum o derece sinir oluyorum Arın'a. Ve kitabı okurken şunu fark ettim, ben seriden çok Daren'i seviyormuşum gjhdgsjdh arkadaşım inanılmaz laf atıyor bana bu konuda. "Daren salak," diyor başka bir şey demiyor. Böyle düşünen çok fazla insan var ama dediğim gibi ben Daren'den razıyım :) Sırada 3. kitap var, beni mahvedeceğini biliyorum 3. kitabın ama 4. yü beklemeden okuyacağım artık sabrım kalmadı. Seriyi öneriyorum, lütfen lütfen okuyun. "Kaç yaşındasın sen?" Neredeyse kahkaha attı. "Elemental'da kaç yaşındasın diye sormayız, ne kadar yaşadın diye sorarız. Hayatta olduğun yıllar değil yaşadığını hissettiğin anlar önemlidir." "Ne kadar yaşadın, Daren?" "Ne zaman doğdun, Nova?"
HGOİ
Ejderha ve YıldızN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,284 okunma
İdil Erarslan isimli okura yanıt verildi
İdil Erarslan
Rümeysa BALÇIN önemli detaylar değil demi yani kitabı okurken anlamama gibi bir sorun yaşamam
10/10
·296 syf.··
2025 16. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 23 Nisan 2025 15:20
Size birşey diyeyim mi. Kitabı sabah bitirdim ve şuan aşırı kötü haldeyim. Yani keşke bitmeseydi diyorum, o kadar güzeldi kiii. Muhtemelen seride en sevdiğim kitap olacak, bakıcaz. Full Nova ve Daren'ı anlatıyordu. Dünyada oldukları için de ayrı eğlenceliydi. Beraber sinemaya gittiler, yürüyüş yaptılar ve dahası. Kim Ateş Lorduyla sinemaya gidip korku filmi izlemek istemez ki kdkdkskdkkskd
Ejderha ve YıldızN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,284 okunma
İdil Erarslan
Ejderha ve yıldızı okumadan deliler ve cellatları okursam sorun olur mu
Bedava olmasa da terapi
10/10
·296 syf.··
Beğendi
·
2024 54. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 01 Mayıs 2024 13:00
"Doğruluk mu cesaret mi?" diye sordu birdenbire. "Cesaret," diye mırıldandım. "Sarılsana bana." Uzun bir bekleyişin ardından bu ikiliye tekrar kavuştuğum için inanılmaz mutluyum. Kitabın daha ilk sayfasını okurken ait olduğum bir yere geri dönüyormuş gibi hissettim. Serinin içindeki bazı benzetmeler ve cümleler beni inanılmaz rahatsız ettiği için buraya girdiğim puanlar hep 9 ama bu seri benim kalbimde 10/10 bir seri. 2. kitaptan sonra 3. kitaptan önce okunması gereken bu kitapta Nova ve Daren'in dünyada geçirmek zorunda kaldıkları günleri nasıl değerlendirdiklerini okuyoruz, yani 300 sayfa boyunca Darenova okuyoruz, terapi gibi geldi bana gerçekten, ihtiyacım olan şey bu kitapmış. Okurken o kadar çok sırıttım ki yanaklarım ağrıdı o derece güzeldi. Kim ne derse desin ben Daren'ciyim. Arın'ı pek sevmiyorum ve Arın ile Nova'yı shipleyenleri anlayamıyorum. Arın ve Nova arasında özel bir bağ var ama bu aşk değil, sevgi değil ve Arın Nova'ya göre biri değil. Nova deli dolu bir insan ve Arın onu kısıtlamaya çalıştı, defalarca kere. Ben onların Lord-Varis bağını bile okumaya dayanamıyorum o derece sinir oluyorum Arın'a. Ve kitabı okurken şunu fark ettim, ben seriden çok Daren'i seviyormuşum gjhdgsjdh arkadaşım inanılmaz laf atıyor bana bu konuda. "Daren salak," diyor başka bir şey demiyor. Böyle düşünen çok fazla insan var ama dediğim gibi ben Daren'den razıyım :) Sırada 3. kitap var, beni mahvedeceğini biliyorum 3. kitabın ama 4. yü beklemeden okuyacağım artık sabrım kalmadı. Seriyi öneriyorum, lütfen lütfen okuyun. "Kaç yaşındasın sen?" Neredeyse kahkaha attı. "Elemental'da kaç yaşındasın diye sormayız, ne kadar yaşadın diye sorarız. Hayatta olduğun yıllar değil yaşadığını hissettiğin anlar önemlidir." "Ne kadar yaşadın, Daren?" "Ne zaman doğdun, Nova?"
HGOİ
Ejderha ve YıldızN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,284 okunma
İdil Erarslan
Ejderha ve yıldızı okumadan deliler ve cellatları okursam sorun olur mu