Duygularınızı değiştirmeleri olanaksızdı ; siz kendiniz bile değiştiremezdiniz duygularınızı , isteseniz bile . Yaptığınız söylediğiniz ya da düşündüğünüz her şeyi en küçük ayrıntısına kadar açığa çıkarabilirlerdi; ama nasıl işlediğini sizin bile bilmediğiniz , yüreğinizin içi ,sırrını korurdu.
Gerçekler, ne yaparsanız yapın , gizlenemezdi. Araştırıp kovuşturarak ortaya çıkarılabilir , işkence yaparak sizden sökülüp alınabilirdi. Ama amacınız hayatta kalmak değil insan kalmaksa ,sonuçta ne fark ederdi ki ?