"Minnettarlık: İnsanlarda bu duyguyu çok nadiren görürsünüz ve en çok da minnet duyan insanlar bu duygularını ifade edemez, şaşırmış bir şekilde susar, utanır ve duygularını saklamak için bazen duraklarlar."
"Hiçbir şey yaşamayan biri için başkalarının tutkulu huzursuzluğu, tıpkı tiyatro ya da müzik gibi, sinirleri harekete geçiren bir şey olabilir yine de."
"...Çünkü biz insanlar böyleyizdir. Önemli konularda nazik, düşünceli hatta merhametli, planlarımızı yaparken cesur ve atılganızdır, ancak başkası söz konusuysa, o kişinin yardımımıza muhtaç olduğunu bilsek bile aramızdaki o ince çizgiyi aşmaya karar vermekte güçlük çekeriz, cesaretimiz kırılır, âciz kalırız."