"...İnkar etme kalbin mücizesini,yeter ki el ver.Bir tarafımız hep kırık kalacak belki ama bir ihtimal kâfiye tutturabiliriz .Bütün yorgunluklarımızı yekdiğerinde dinlendirebilir,birbirimize sığınabilir,iki ayrı ırmağın delicesinde değil bir ırmağın derininde akabiliriz. Yeniden diyebiliriz."