Bu dünya hayatın önünde pes ederek hiçliğe karşı kusur işlemiştir. Hareketten ve rüyalarımdan istifa ediyorum. Namevcudiyet ! Tek zaferim sen olacaksın...
Bazen bir şey içinde kendimizi unutmayı başarırız; ama dünya içinde kendimizi nasıl unutabiliriz ? Bu olanaksızlık o acının tanımıdır. Bu acının yakaladığı kimse hiç bir zaman iyileşmeyecektir, evren tamamıyla değişse bile. Değişmesi gereken yüreğidir, oysa yürek değişmez; onun gözünde, var olmanında da tel bir anlamı vardır: Acısına gömülmek gündelik bir Nirvana'ya varma talimi onu gerçeksizliğin algısına yüceltene dek.
"Ben" demenin sorumluluğunu sadece şair üstlenir; sadece o, kendi adına konuşur,sadece onun buna hakkı vardır. Şiir, içine kehanet ya da doktrin sızdırdığı zaman soysuzlaşır.