Açıkçası kitabı çok beğenmedim. Çok fazla kurgu vardı.Ya da bana göre değildi :D Aslında bu kitap sayesinde kurgu ve fantastik kitaplarını sevmediğimi öğrenmiş oldum :D
Bu kitap acıyla daha çok küçük yaştayken tanışan Zeze nin hikayesi. Zeze çok fakir bir aileden gelmiştir.Daha 5 yaşında olmasına rağmen okumayı sökmüştür. Aynı zamanda büyüklerin hayatına bile kafa yorabiliyordur. Kitabın sonunda ağlamıştım. Çok hüzünlü bir kitap bence
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2025275,4bin okunma
Bir kız ile kutup ayısının arkadaşlığını anlatan bir kitap. İlk başları bana biraz sıkıcı geldi. Ama sonlara doğru hikaye güzelleşiyor. Aralarında çok sımsıkı bir bağ olur. Çünkü April'in bulduğu bu ayı Ayı Adasındaki son ayıdır. April babasının da yardımıyla kutup ayısını evine kavuştururlar.
Son AyıHannah Gold · Genç Timaş Yayınları · 20221,573 okunma