Yazarın okuduğum ilk kitabi ; Kitap o kadar akıcı ki bir çırpıda okunabilir. Yalnız küçük bir ayrıntıya dikkat etmek gerek; eğer kitabı normal kitap gibi sayfa sayısına göre okursanız kitap çok karışık ve bir o kadar da anlamsız gelecektir. Kitabın sol sayfaları bir erkeğe sağ sayfaları bir kadına ait günlüğü içeriyor. Buna dikkat edilerek okunur ise kitap çok güzel akıcı sıkılmadan okunabilecek türden bir kitap..
Kitaptan çok az bahsetmek gerekirse eğer hayatları boyunca gerçek aşkı hiç bulamamış bir erkeği, bir kadını ve şuan ki yalnızlılarının nedenlerini anlatiyor diyebiliriz.