Bir kadın ki derindir ,içtendir,dürüsttür,konuşmasını bilir;bir ruh ki ateşten yapılmıştır,bir karakter ki eğilir,ama bükülüp kırılmaz...Hem esnek hem dimdik ,hem uysal ,hem de prensip sahibidir...işte böyle bir kadına karşı ben her zaman vefalı,her zaman sevecenimdir..
Demek ki sana iyilik yapanlara karşı sen de iyisin.Ben de böyleyim.Acımasız,haksız olanlara da iyi davranır ,boyun eğersek ,kötülere fırsat vermiş oluruz.