📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Annem bir defasında bana eğitimin herkese nasip olmayan bir ayrıcalık olduğunu söylemişti, ama yanılıyordu. Bu bir ayrıcalık değildi. Olmamalıydı. Bir haktı bu. Tıpkı geleceğe sahip olma hakkımız gibi.
İçimde tuhaf bir his vardı. Sanki henüz sahip olamadığım bir şeyi kaybetmiş gibiydim. Sanki artık eskiden olduğum kişi değildim. Olmam gereken kişi ise hiç olamamıştım.