Hayatımızın hedeflerinden biri de umut beslemek olmalı, hangi konuda olursa olsun umudumuzu yitirmemeliyiz.
Ben derim ki; düş kırıklığına uğrayacak olsam da yine de umut benden umudunu kesinceye kadar umut edeceğim.
Herşey güzel olacak. Şu son aldığın nefes ike eski hayatın bitti. Bu yeni nefesin bundan sonraki hayatının ilk nefesi. Bu hayatında herşey çok güzel olacak. Tabi sen istersen