"Eskiden bir çocuğa hayatın ne olduğu erkenden anlatılmaz, yaşamanın çileli, çetin bir iş olduğu düşüncesi verilmezdi; çocuğu kitaplarla yormazlardı. Çünkü kitaplar türlü sorunlar çıkarır, bunlar da insanın yüreğini, kafasını kemirir, hayatı kısaltırdı."
Ama bu hayatta sevmediğin şey ne?Onu söyle.
Her şey;durmadan öteye beriye koşmalar,küçük ihtiras oyunları hele de açgözlülükler,rekabetler,dedikodular,birbirine çelme atmalar,birbirini tepeden tırnağa süzmeler.Konuşmalarını dinledikçe insan budalalaşıyor.
İnsanlar o kadar ayrı kafada ki.. Hisler ve fikirler birbirine o kadar zıt ki.. Aradaki uçurumun kapanmasına imkan yok gibi görünüyor. Herkes gücü ele geçirip kendine benzemeyenleri imha etmek istiyor.