Kitabı o kadar çok sevdim ki çok durağan ve hoş bir anlatımı var.
Bazı cümleleri çok güzel mesaj veriyor hiç sıkılmadan okunuyor
Bir kitap evi açmayı düşünen kişiler kesinlikle okumalı
Kitap o kadar güzel ki soru cevap şeklinde gitse de hiç sıkılmayacağınız
Ve daha da kendinizi geliştirebileceğiniz anlamlı cümleler çıkartacağınız bir kitap ben çok beğenerek okudum herkese tavsiye ederim