Arkadaşımdan kitap aldım, ara ara soruyor okudun mu beğendin mi diye (kendisi OKUMAMIŞ) okumadım dedim.
Konusunu bahsetti biliyorum 60 sayfa felan okudum dedim. Neden bitirmedin diye sorgulamaya başladı.
Şöyle düşün bazı filimleri internet üzerinden reklamla veya işine göre durdurarak izleyebilirsin, ama bazı filimleri hiçbir işin olmadan gözünü bile kırpmadan izlersin bu kitapta o tat var kendimi ona göre ayarlayıp tadını almak istiyorum dedim. Hmmm ANLAMADIM diyor.