Bir nesnenin yokluğunu (ya da başka bir şeyin yokluğunu) hissetmek için onun varlığı gereklidir. O gelmeden önce de bir tür hasret duyuyor olabilirsiniz ama yokluğunun yarattığı hüsrana tüm gücüyle hissetmek için önce onunla tanışmanız gerekir.
Âşık olmak varlığından haberdar olmadığımız bir hüsranın hatırlatılmasıdır; birini istemiş, bir şeyden mahrum kalmışsınızdır ve sonra birden o şey karşınızda belirir. Bu deneyimle yenilenen, yoğun bir hüsran ve yoğun bir tatmindir. Tuhaf bir biçimde, sanki beklediğiniz biri vardır ama o kişi gelene kadar beklediğinizin o olduğundan haberiniz yoktur.