Çağımızda acı çekmeye duyulan yakınlıkta son derece hastalıklı bir yan var. İnsan yaşamın renklerine, güzelliklerine, yaşamaktan duyulan sevince yakınlık duymalıdır. Yaşamın irin tutmuş yanlarından ne kadar az söz etsek o kadar iyi olur kanısındayım.