Gelecekten ne bekleyebilirim ? Kaderden ne isteyebilirim ? Fedora kendi mutluluğumu kaybetmeme gerek olmadığını söylüyor. Bu durumda neye mutluluk diyeceğiz, diyor.
Sizin küçük kalbiniz hüzünlü, bulanık ve soğuk olacak. Keder yiyip bitirecek onu, hüzün parçalara ayıracak. Öleceksiniz orada... Orada ıslak toprağa koyacaklar sizi. Sizin için ağlayacak kimse olmayacak!