Zeynep

Zeynep
@Zeynepww7
Kahve, kitaplar ve biraz huzur.
Eğer bir şeye çare varsa mutsuz olmaya ne gerek var? Eğer bir şeye çare yoksa mutsuz olmak ne işe yarar?"
Reklam
Gecikmiş bir fotoğraf.🫥
"İhanetine inat herkese diken sana gül olacağım. Vefasızlık sende, sevda bende kalsın
"Gör beni!" "Tek bir adım atsan yürüyeceğim tüm yolları sana feda ederim."
Sayfa 311·Kitabı okudu
"Üç gün sonra solup gidecek bir gülün sana ne faydası olacak?"
Sayfa 152·Kitabı okudu
Reklam