Zeynep

Zeynep
@Zeynepylvc
🩵
Ayıp olur diye, derdimi dökecek kimseler gelmiyordu aklıma.
Reklam
Gençlik işte, o zamanlar insan her şeyin hep daha iyi ve daha güzel olacağını sanıyor.
“Aşama dediğiniz şey, güçlüklere karşı direnişi ve atacağınız adımlarla ihtiyatlı davranmayı öğrenmek olmuştur.”
Evlilik, evini bulup yapıp çatmaksaa…Neyse ki işte bu hiç sorun değilmiş.
Bırakacaksın. Kendi yolunu kendisi seçecek.
Reklam