Zeyno

Zeyno
@Zeyniii_
Çooook iyiydi ben kitabı aldım okudum yine hafızam silinse yine okurum yeminle
Hiç bir zaman bitmiycek.Her şey bitene kadar bitmiycek.
Sayfa 400 - Şaşa,Nikka çok iyilerr·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.