Şimdi kimseyi düşünmüyorum;
sözcükleri bulmak için bile çabalamıyornm. Kimi zaman hızlı, kimi zaman yavaş, bir şeyler akıyor içimde: dokunmuyorum, bırakıyorum gitsin. Sözcüklere bağlanamadığım için, düşüncelerim çoğu zaman karmakarışık,belirsiz.
Öyleyse, şu son haftalar içinde bir değişiklik ortaya
çıktı. Ama nerde? Hiçbir şeye bağlanılamayan soyut bir
değişme bu. Değişen ben miyim? Ben değilsem şu oda, şu
kent, şu doğa; seçmek gerek.