Kabullenmeyi acı da olsa öğrenmek gerek. Hayatımızda kimse sonsuza kadar kalmıyor, çok sevsek de güzel hoş günlerimiz olsa da bir gün bitiyor. Keşke her güzel şey böyle bitmese. Qma doğanın kanunu mudur, nedir? Kendimize olan saygımızı kaybetmeden çekilip gitmesini bilmek gerek.