"Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince, insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım." Sabahattin Ali
İnsanoğlunun kalbini görebilseydik, her kalpte "bir acının hikâyesini" görürdük. O yüzden birbirimize merhamet edelim. Umarım Allah' da bize merhamet eder. Halil Cibran