Bu kitaı daha çok beğeniceğimii düşünüyordum ama bence 1.kitap ile aynıydı .Size tavsiyem 2 kitabı art arda okumayın çünkü ikiside aynı yerlerde aynı karakterist özelliklere sahip kişileri anlatıyor. Bu yüzden biraz sıkılabilirsiniz. 1. kitapta huysuz erkek,herşeye gülen kız vardı bundada aynı şekilde, bir tek burda ki erkek daha naif anlayışlı.Her iki kitaptada sonda ayrılıp barışma var ve bunları hiç sevmiyorum oralar baya sıkıcıydı bence . Bu kitabın sonu çokk güzeldi keşke o şekilde daha çok yazılsaydı.