Bu kitaba sırf 2.kitabı yüzünden başlamıştım bu kadar seviceğimi düşünmemiştim. Gayet güzeldi tatlı bir hikayesi var romantik okumak istiyorsanızda ideal. dili aşırı sürükleyici kitap tek günde bitiyor. Erkek karaktere pek ısınamadım ve bazı hareketleri saçma geldi onun dışında bence pek bir sorunu yok.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitabı çok sevdim zaten bu yazar favori yazarlarımdan bayılıyorum.Kitap size bence her duyguyu yaşatıyor:öfke,üzüntü,mutluluk...Ben abartıldığı kadar sevdim bence abartıldığı kadar var dilide gayet sürekleyici ve akıcı.