·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Mart 2023 21:59 Bu kitaba sırf 2.kitabı yüzünden başlamıştım bu kadar seviceğimi düşünmemiştim. Gayet güzeldi tatlı bir hikayesi var romantik okumak istiyorsanızda ideal. dili aşırı sürükleyici kitap tek günde bitiyor. Erkek karaktere pek ısınamadım ve bazı hareketleri saçma geldi onun dışında bence pek bir sorunu yok.