Zeynep serap adin

Zeynep serap adin
@Zeysb
Puan vermedi
Çok güzel bir kitaptı dünyayı yeniden düşünmeye itti beni…. Dünya geliştikçe insanların güzel duyguları unuttuğunu anladım… Keske eskiden olduğu gibi olabilsek…
Dünyaya Geldim GitmeyeM. Kemal Sayar · Turkuvaz Kitap · 20194,044 okunma
Zeynep serap adin
O zaman güzel Herşeyin hatırına olsun bu okuman
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bülbülü Öldürmek ve İnce Memed 2 kitapları arasında kaldım. Hangisini okumalıyım:)
Zeynep serap adin
Ince memedi bitirmelisin bence