İnsan aşık olunca yeniden doğmuş gibi oluyor. Sevdiğimiz bir insanın bir bakışı, bir dokunuşu, seslenişi aklımızı başımızdan almaya yetiyor. Nedenini, nasılını bilmiyorum, ama bu olağanüstü bir mutluluk…
"Bütün yaşamınızı bir tek insana bağlamanızı, o size güldüğünde mutlu olmanızı, sizi görmezden geldiğinde kahrolmanızı da anlayabilmiş değilim. Yaşam o kadar zengin, o kadar güzel, o kadar fazla ilgi alanıyla dolu ki, bir insanın mutluluğunu bir başka insanın davranışlarıyla sınırlaması bana çok saçma geliyor..."
Bu öyle bir şey ki… Nasıl anlatsam!.. Yani anlatmak zor, ama yeniden gençleşmek, bir daha yaşayamam diye düşündüğüm duyguların birdenbire uyanıp, seni ayağa kaldırması gibi…