Bir kızın bu hayatta en çok güvendiği kişi babası olmalıdır bence başına kötü bir şey geldiğinde, kendisini kötü hissettiğinde veya yanlış insanlara güvendiğinde sığınacağı bir limanı olmalı babası ama maalesef ki baş karakterimiz Meryem'in babası tam olarak Bir hayal kırıklığı...
Evet! Hayal kırıklığı bunu başka nasıl dile getirebilirim bilmiyorum, ben hayal kırıklığı olarak ifade ediyorum.
Bu hikaye iki kısımdan oluşmakta bana göre; biri Meryem'in hayatı biri de Leyla'nın hayatı ve ikisinin de hayatı bir noktada buluşuyor. Fazla spoiler vermek istemiyorum sadece şunu söyleyeyim; Leyla bir şekilde mutlu oluyor bu hikayede ama Meryem için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bolca hüzün ve bolca acıyı aynı anda hissedeceğiniz bu kitabı elinizden düşürmek istemeyeceksiniz.
Keyifli okumalar dilerim;)