En kötüsü de budur. Yolu yarıladığını zannederken, yolun başında bulursun kendini. Tekrar sıfırdan başlayıp yola devam etsen bir türlü, vazgeçsen bir türlü. Kararsızlık, en ölümcül hatadır.
İnsanlar gündüzleri sokaklara saçarken, geceleri duvarların arasına sıkıştırırlar mutsuzluklarını. Üzerine perdeler çekerler. Bu yüzden barınmaktan ziyade saklanmak için kullanılan yerdir ev dediğin…
Ve ne ilginçti ki, duyguların izleyicisi olmak, düşman saydığım duyguları yok etmek için mücadele vermekten daha az gayret gerektiriyordu. Mücadele vermek ağır, kabul etmek hafifti.