Dünyada şimdi onunla yan yana bulunmamamız kadar mantıksız ve lüzumsuz ne vardır acaba?Hayat bir tesadüfler zinciriymiş, alâ!Fakat tesadüfün de kendine göre bir mantığı olmalı değil mi ya?
Hayatta hiçbir şey bizim arzumuza tabi değildir. Gerçi bu bir felaket lakin hayat bize bu felaketi hafifletecek bir araç da vermiş:etrafı ders çıkararak gözlemleme yeteneği...
Ben şuna inanıyorum ki üç günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de geleceğin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız.