Z.

Acı çekiyorum. Kimse duymak, bilmek, görmek istemiyor. Yavaş yavaş kayboluyorum. Daha da dibe batıyorum..
Reklam
"Beni istediğim kadar sevmezsen ölürüm"... seni isteyebileceğinden çok seveceğim.
Sevmek Zamanı
Ben senin resmine değil de sana aşık olsaydım o zaman ne olacaktı? Belki bir kere bile bakmayacaktın yüzüme; belki de alay edecektin sevgimle. Halbuki resmin bana dostça bakıyor, iyilikle bakıyor ve ebediyen bakacak.
Ve beklenenler neden hep vazgeçildikten sonra gelir?